.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایام الله دهه فجر، مظهر اقتدارماست
دکتر صادقعلی رنجبر
ایام الله دهه فجر، مظهر اقتدارماست

شمال نیوز: قاطعانه معتقدم که نبرد رسانه ای دشمن با ما حجیم تر و عمیق تر از جنگ گسترده اقتصادی اش علیه ماست.

 

نبرد رسانه ای، رسالت جبران ناکامی های جنگ اقتصادی دشمن را به دوش می کشد و با بهره‌گیری از روشهای پروپاگاندایی، در صدد القاء کاذب پیروزمندی خود در عین ناکامی های خفت بار است و در همین راستا، در تکاپوی امیدزدایی از اذهان عمومی و ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت است.

 

باید پذیرفت که جنگ رسانه ای، جنگی کاملا” نابرابر با ماست و رسانه های غول پیکر، مجال واقع اندیشی را از نسلهای کم تجربه ستانده و گاهی هم موفق به شکل دهی اتفاقات تلخ می شوند.

 

اما گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر و نهایتا” استقبال دهها میلیونی مردم از راهپیمایی پیاده یا خودرویی ۲۲بهمن، همه معادلات پوشالی دشمن را برهم زده و اقتدار مردمی نظام را علاوه بر اقتدارهای حاکمیتی به رخ جهانیان میکشد و رسانه هایشان نیزرسوا می شوند.

 

صراحتا” به پادوهای غرب درفضای مجازی می گویم که با تدابیر متخذه، الحمدالله اوضاع جامعه رو به بهبود است، اما یادتان باشد بالاخره زمستان میرود و روسیاهی برای ذغال میماند!

 

علیهذا متذکر می شوم که مظلومیت انقلاب اسلامی اگر از بیگانگان و یا حتی غیرخودی های تابلودار رقم بخورد، تعجب و یا تأسفی نیست، بلکه حیرت ما از بیگانه گراهایی است که داعیه خودی و مردمی بودن دارند!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.